مقاله ترجمه شده : فناوری اطلاعات و محیط یادگیری در مدارس ابتدایی 2016
اخرین اخبار تازه های رشته کامپیوتر و منابع علمی ISI
مقاله ترجمه شده : فناوری اطلاعات و محیط یادگیری در مدارس ابتدایی 2016
نوشته شده توسط فرزانع طهماسبی در ساعت 23:0

 

چکیده

“تئوری سرمایه ی انسانی” مبتنی بر آموزش در هر کشور است. سرمایه گذاری در آموزش سبب افزایش سطح بهره وری و شرایط بهتر زندگی می شود. رابطه ی شدیدی میان آموزش و فناوری وجود دارد. بیش از قبل در کلاس ها از فناوری استفاده می شود. فناوری اطلاعات به مربیان کمک می کند تا محیط یادگیری بهتری فراهم کنند. اما سوال این است:”چگونه می توان فناوری مورد استفاده در کلاس ها را گسترش داد؟” به ویژه در مدارس ابتدایی. در برخی کلاس های مداری ابتدایی، بیش از حد از فناوری استفاده می شود. این مساله می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. بسیاری از دانش آموزان لبا استفاده از تعاملات فکری و فیزیکی بهتر می توانند آموزش ببینند، به ویژه در مدارس ابتدایی. مساله ای که بسیاری از مربیان در کلاس ها با آن مواجه هستند این است که دانش آموزان اغلب از کامپیوترها برای بازی کردن استفاده می کنند. می توان از فناوری برای تکمیل فعالیت های کلاسی استفاده کرد، اما نباید از آن به عنوان ابزار اصلی تدریس در مدارس ابتدایی بهره گرفت. در صورتی که فناوری به صورت نامناسب و بیش از حد نیاز مورد استفاده قرار می گیرد، به صورت بالقوه می تواند به دانش آموزان صدمه بزند. مربیانی که از تکنولوژی در تدریس استفاده می کنند باید از مشکلات بالقوه یفناوری در فرآیند تدریس آگاه باشند. برخی تاثیرات منفی فناوری در کلاس های امروزی، تاثیراتی هستند که می توانند زمان یادگیری را کاهش دهند. این در صورتی است که بیش از حد از فناوری استفاده شود و همچنین به جای آموزش، دان آموزان به بازی روی می آورند. در صورتی که دانش آموزان در کلاس از فناوری استفاده نکنند، اغلب وقت کلاس به دلیل مشکلات فنی به هدر می رود. به علاوه مربیان با این مشکل مواجه هستند که یک کلاس حاوی تعداد زیادی دانش آموز با سطح مهارت مختلف دارند. در بسیاری از مدارس، اغلب دانش آموزان تجربه ی استفاده از کامپیوتر را ندارند. مربیان می توانند بخش زیادی از تدریس خود را به تدریس کامپیوتر اختصاص دهند. در حالی که این کار برای آموزش فناوری به دانش آموزان دارای اهمیت است و سبب می شود که نیازهای دانش آموزان برآورده شود، اما سبب می شود که زمان یادگیری به هدر رود.

——————————————

عنوان اصلی مقاله:   information technology and the learning environment in primary schools.

ترجمه فارسی عنوان: فناوری اطلاعات و محیط یادگیری در مدارس ابتدایی

تعداد صفحات انگلیسی:  ۵ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۱۱صفحه

قیمت ترجمه فارسی:  ۱۶۵۰۰ تومان

دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایین

 

برای دانلود رایگان اصل مقاله و خرید ترجمه اینجا کلیک کنید

 



:: موضوعات مرتبط: مقالات ترجمه شده فناوری اطلاعات، ،
:: برچسب‌ها: مقاله ترجمه شده : فناوری اطلاعات و محیط یادگیری در مدارس ابتدایی 2016,
مقاله ترجمه شده فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی (ICT)
نوشته شده توسط فرزانع طهماسبی در ساعت 22:59

چکیده

مراکز آموزشی طی چند سال اخیر در مورد گسترش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی (ICT) در کشورهای در حال توسعه به بحث و مناظره پرداخته اند و تلاش کرده اند تا ICT را در تمام جنبه های فعالیت همچون آموزش، یادگیری، تحقیق و سیستم های مدیریتی پیاده سازی نمایند. این تحقیقات با استفاده از مدل چنددیدگاهی لینستون انجام شده است و پیاده سازی ICT را در دانشگاه های محلی در رجبهات ۴۱ استان از ۷۸ استان تایلند بررسی کرده است. این دانشگاه ها توسط پادشاه تایلند راه اندازی شده اند تا در جهت آموزش افراد تلاش کنند. مدل چنددیدگاهی چهارچوبی را برای جمع آوری اطلاعات و سازماندهی نتایج در بررسی های کیفی ارائه می دهد. داده ها از طریق مصاحبه، مشاهده و اسناد تحلیل شده با استفاده از رویه ی آنالیز قالب به دست آمده اند. نتایج این بررسی از سه بعد تفسیر می شود: بعد تکنیکی (T)، بعد سازمانی (O) و بعد شخصی (P) تا بر اهمیت درک مفاهیم و گروه های مرتبط با پایداری ICT در کشورهای در حال توسعه تاکید شود. نتایج این بررسی، چهارچوبی است که پروسه ی پیاده سازی کارای ICT را در مفاهیم دانشگاهی توصیف می کند و منبع ارزشمندی از دانش را برای آموزش سطح بالاتر تایلند و دیگر کشورهای در حال توسعه ارائه می دهد.

—————————————————————————————-

عنوان اصلی مقاله:  Multi perspective integrations Information and Communication Technologies (ICTs) in higher education in developing countries: case study Thailand.

ترجمه فارسی عنوان: تجمیع چنددیدگاهی فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی (ICT) در آموزش سطح بالاتر کشورهای در حال توسعه: بررسی کشور تایلند

تعداد صفحات انگلیسی:  ۶ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۷ صفحه

قیمت ترجمه فارسی:  ۱۷۰۰۰ تومان

دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایین

 

برای دانلود رایگان اصل مقاله و خرید ترجمه اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: مقالات ترجمه شده فناوری اطلاعات، ،
:: برچسب‌ها: مقاله ترجمه شده فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی (ICT) ,
مقاله ترجمه شده رشته فناوری اطلاعات 2016
نوشته شده توسط فرزانع طهماسبی در ساعت 9:49

 

چکیده
اثبات شده است که سیستم های آموزش الکترونیک به عنوان مبنایی در چندین حوزه از آموزش نسل سوم و شرکت های تجاری می باشد. مزایای قابل توجه زیادی برای افرادی که به صورت انلاین آموزش می بینند همانند راحتی، قابل انتقال بودن، انعطاف پذیری و هزینه ها، وجود دارد. به هر حال سرعت و تغییر پذیری دانش امروزی به دلیل رشد قابل مشاهده شبکه ارتباطی جهانی، نیازمند روش های آموزشی جدیدی می باشد که مشخصه های بیشتری را همانند سازمان دهی اطلاعات، بازدهی، انسجام کاری، و شخصی سازی می باشد. این مقاله سیستم اموزش الکترونیکی جدید چند بخشی را به همراه نمایش اطلاعات و محاسبه تقلید برای مدیریت اطلاعات پیچیده و بدون ساخت مطرح می کند، که به توصیف آموزش الکترونیک می پردازد. مشخصا با تمایز آن از روش های مشابه دیگر، طرح ما از ۱) انتولوژی ( هستی شناسی) برای ایجاد روش مناسبی به منظور مدلسازی اطلاعات در مورد محتوای آموزشی و فعالیت ها، و ۲) عوامل تقلید همانند جستجوگرهای هوشمند به منظور ایجاد تجربه های آموزش الکترونیک شخصی و به موقع که نیازهای خاص آموزش گیرندگان را تامین می کند، استفاده می کند. روش مطرح شده، از طریق استفاده از پلاجین های نرم افزاری چندبخشی برای پایگاه اموزش الکترونیک صنعتی به دنبال آزمایش برای تایید طرح تقلیدی ما از نقطه نظر انعطاف پذیری، بازدهی و قابلیت همکاری، تست می گردد.
——————————————————————————————–

عنوان اصلی مقاله:  exploring e-kearning knowledge through ontological manetic agents

ترجمه فارسی عنوان: بررسی آموزش الکترونیک از طریق عوامل وابسته به تقلید (ممتیک) انتولوژی

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۲  صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: ۲۹  صفحه

قیمت ترجمه فارسی: ۱۵۰۰۰  تومان

دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایین

 

 برای دانلود رایگان اصل مقاله و خرید ترجمه اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: مقالات ترجمه شده فناوری اطلاعات، ،
:: برچسب‌ها: بررسی آموزش الکترونیک ، عوامل وابسته به تقلید (ممتیک) ,
مقاله ترجمه شده رشته فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط فرزانع طهماسبی در ساعت 23:29

خلاصه
این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند . نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد . اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطة منفی با ریسک مشاهده شده دارد . مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند .
————————————————————————————

عنوان اصلی مقاله:  Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China

ترجمه فارسی عنوان: اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین

تعداد صفحات انگلیسی:   ۱۷ صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی:  ۳۸  صفحه

قیمت ترجمه فارسی: ۱۶۰۰۰  تومان

دانلود نسخه انگلیسی ژورنال و خرید ترجمه فارسی به صورت آنلاین  از لینک های پایین

 

برای دانلود رایگان اصل مقاله و خرید ترجمه اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: مقالات ترجمه شده فناوری اطلاعات، ،
:: برچسب‌ها: مقاله ترجمه شده رشته فناوری اطلاعات,

صفحه قبل 1 صفحه بعد